Wednesday 3 July 2013

TEMPAHAN BISKUT RAYA 2013

Selamat datang,kini tempahan biskut raya dibuka lagi, pemborong akan diberikan diskaun sehingga RM12.50 sebekas dengan minimum kuantiti 96 bekas manakala pengedar RM15.50 sebekas dengan minimum kuantiti 48 bekas...Jenis biskut  boleh dicampur-campur.Harga diskaun ini diberikan dengan syarat tiada sample dikeluarkan dan tiada free delivery..Delivery akan dibuat menggunakan bas ataupun pos laju dan kos ditanggung oleh pembeli...Hanya lembah klang terdapat free delivery..

Seperti biasa, biskut menggunakan 100% butter dan tanpa bahan pengawet ..Berikut adalah jenis-jenis biskut pada tahun ini.






ada diantara bentuk biskut akan diubah mengikut keadaan..

Sebarang pertanyaan hubungi terus Nor ditalian 019-2496424 ( 9 pagi hingga 7 petang ) atau email kepada nsyahirah96@yahoo.com atau pun email ke 4ubakery@gmail.com dengan kadar segera...

Stok biskut bergantung first come first serve yee...anda dialu-aluakan membuat tempahan dengan kadar segera untuk memudahkan kami mengatur segala proses kerana biskut hanya akan diproses setelah pembayaran deposit dilakukan..

Sekian,

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2013

No comments:

Post a Comment